poniedziałek, 19 września 2011

Tego mi było trzeba


Kostek: K..wa mać co za debil wpadł na pomysł żeby jechać pociągiem? Nie mogliśmy jak normalni ludzie wziąć taryfę?

Jola: Kostuś, Słonko czy Ty jeszcze jesteś narąbany po wczorajszym? Do Krakowa taryfą? 600 km czy Ty wiesz ile byśmy wybulili?

Kama: Właśnie do cho..ry, nie zapominaj że ja nie jestem ku.wa bogata, jestem bezrobotna gdybyś zapomniał, wiesz ile codziennie wysyłam CV i listów motywacyjnych?

Pawełek: wiemy, wiemy, wszyscy wiemy, piep…ne 31 w ostatnim tygodniu

Kama: no właśnie i wciąż nic, dlatego właśnie lecimy z Krakowa, a nie z Ławicy

Kostek: żeby wszystkich bezrobotnych było stać na tygodniowy wypad na Maltę…

Jola: wszyscy żeśmy ku.wa zasłużyli na wakacje. Ja przez ostatni rok musiałam robić manicure tej ku..ie z mojego bloku, Kama pracowała w tym swoim szmatławcu, Pawełek zap….ał żeby go nie wyjebali z tych studiów, a Ty Kostuś przez cały rok… no ku.wa nie wiem co Ty w sumie robiłeś przez ostatni rok…

Kostek: dobra już ch.j z tym, niech będzie że wszyscy zasłużyliśmy na wakacje w tanim hoteliku

Kama: no już nie przesadzaj z tą taniością, pół mojej odprawy idzie na ten wyjazd, więc niech lepiej się ku.wa ten wyjazd uda, a potem ktoś zadzwoni i poinformuje mnie o tym że mnie zatrudni bo jak nie to kupię sobie sandały, pójdę w świat i zostanę menelką, i tak to się ku.wa zakończy

Pawełek: i będziesz siedzieć jak ten facet tam w rogu??

Kostek: o ja pi…olę

Jola: no dokładnie, czy na tych dworcach zawsze musi być tyle żulerstwa do ch..a pana? Pełno ich ostatnio wszędzie, co to za nowa moda ja się pytam?

Pawełek: nie lubisz pijaków? Sama wcale się tak bardzo od nich nie różnisz

Jola: no chyba Cię poj…ło

Pawełek: no co? Taka prawda, różnisz się tylko tym że jesteś umyta, masz gdzie mieszkać i pijesz droższe trunki, reszta wszystko tak samo

Jola: ku.wa no dziękuje Ci bardzo wg Ciebie jestem pieprzoną żul erką z głównego tak?

Pawełek: To Ty powiedziałaś…

Jola: a Ty zasugerowałeś

Kostek: macie zamiar teraz się opie…lać nawzajem??

Kama: dobra zamknąć się bo właśnie mówią coś o naszym pociągu

…pociąg osobowy do Krakowa zostanie opóźniony o około 150 minut, za opóźnienie przepraszamy…

Kama: ku.wa mać czy to zawsze mnie musi coś takiego spotykać?

Jola: no ja pi…olę, PKP ku.wa i tyle mam wam do powiedzenia. Pawełek Ty zawsze jesteś przygotowany w tego typu sytuacjach, nie masz tam czegoś w tej swojej torbie

Pawełek: dlaczego Ty zawsze mnie wiążesz z wódą co?

Kama: bo zawsze masz flachę ze sobą!

Pawełek: no i masz rację…

Kostek: pół literka, tego mi było trzeba

Jola: to za co tradycyjny toaścik??

Kama: jakieś propozycje??

Kostek: to za naszą chwilę szaleństwa w tanim maltańskim hoteliku, hmmm?

Kama: no bez przesady z tą taniością

Pawełek: to za co?

Kama: za to frajerstwo które po…rdala do szkoły, na uczelnie i do roboty, oto moja propozycja!

Jola: no to zdrówko!

Brak komentarzy: